sábado, 19 de enero de 2008

10km Barri de Sant Antoni

Avui actualitzo jo! el Miquel, que vaig ser dels tres el que vaig ser a Sant Antoni.
Es una cursa tipica per començar l'any corrent.
10km per Barcelona amb un recorregut força bo per fer bons temps.
Aquest any per no ser menys vaig fer la 3ª participacio aquesta cursa.
Sortida 2007(Jo al mig de la foto)

Aquest any no vaig arribar igual que els anteriors anys.
De fort si, inclus mes que en altres moments,
però, el ritme de entrenos van deixar les cames tocades per al dia de la veritat.
Bueno, la cursa va ser un bon resultat, 36:32
Bona marca, encara no s'aproxima als 35:06
Encara que vaig poder veure que els 4 primers km anava inclus per sota de la marca.
Finalment, vaig fer 2n de la meva categoria.
Un molt bon resultat.
Ens veiem!
Cuideu-vos

No hay comentarios: